Doa

"Ya Allah jadikan aku ini tergolong dalam anak yang sering mengingati jasa ibu bapaku,yang sering patuh kepada mereka selagi mereka tidak menyuruhku melanggar perintah-Mu."


Ahad, 18 September 2011

Welcome to my blog.



woit kamu, yer kamu laa.. sape suh tgk ni? ada hutang ka?!!!!!! lu sapa wa mau goyang? opss terlebih suda..sori2 tpengaruh ngan citer KL gemster ar ni., hehe kantoi. ehem hem,..

Assalamualaikum wbt n salam sejahtera semua (^_^) welcome to my blog. oke first of all, aku nk mintak maaf dulu la kt semua kalau2 blog ni maybe membosankn korang or maybe ada yg terasa ngan post2 aku nti. perlu diingat kita semua ni same je, still dlm proses blaja. so kalau ada mistake tu.. ehmm, thats normal rite? coz nobody perfek. harap, sudi2 la tegur kesilapan aku ek.. insyaAllah aku sedia terima teguran ngan hati tbuka. :-) chewah poyo.

aku bukan reti main2 blog ni.. ahakz blog ni aku guna utk share2 ilmu ape yg aku dpat or jumpa, maybe aku selitkn ckit2 psal citer suka duka hidup aku. depend on my mood la kot.. ehehe anyway thanks 2 korangs 4 exploring my blog.  fuhh actually blog ni dh lame wujud, aku je yg xde post pape. mklumlah aku ni xde buku diary mcm orng lain, 4 me blog describes a web site that is more like my digital diary... cheewah speaking english lak, hehe. aisey susah jgak nk main blog ni mule2, xtau nk tulis ape.. tgagap2 jari ni., haha tp xpe insyaAllah nti lama2 oke kot..

haha oke la.. korang musti 10syen kn dgr aku mngarut. sori2 haha, rilek la.. hidup ni perlukn keseimbangan, xleh 100% dlm hidup kita ni nk serius je.. bosan tau. "time main kita main, time serius kita serius" hmm betul ke ape aku ckp ni? hehe forget it. k la nk g tido dulu. hope sape2 yg pkar dlm blog ni sudi2 la beri tunjuk ajar ye, hehe mekacih, tq, syukran.. :-)




2 ulasan: